3 תשובות
וואו כן זה ממש יפה
אנונימית
כתיבה טובה אבל אני לא מסכימה עם מה שרשמת
וואו
מסכימה לגמרי עם מה שכתבת
מסכימה לגמרי עם מה שכתבת
באותו הנושא: