9 תשובות
הרוב מעדיפות ככה . גם אני חושבת כמוך . אצלי בשכבה יש ילדים שנראים אשכרה בכיתה ג' מבחינת גובה וגם שחיפים כאלה
חח כן זה מושך בהחלט,מבינה אותך
גם 1.80+ זה אחלה
שואל השאלה:
אני 1.57 :/^ כנל
אנונימית
אני 1.59 ;( מבאס רצח
אם יש משהו שעושה לי את זה,זה בנים גבוהים
בקטע מוגזם אבל
וואי ככ,
למרות שאני נמוכה טילים.
אני מטר 1.76 אז מן הסתם שאני יעדיף גבוה
וואו גם אצלי זה ככה מצידי לצאת עם מישהו 1.95 רק חבל שאני כזאת נמוכה ואני לא אוכל לממש את זה אף פעם :((((
אני גם אצא רק עם גבוהים כי אני בעצמי כזאת