3 תשובות
בעיקרון על בגרות נוספת נותנת לך בונוס מסויים באוניברסיטה הבונוס בין מקצוע למקצוע הוא שונה וכמובן בין 4 ל5 יחידות גם בונוס שונה. לכן על 5 יחידות פיזיקה יש בונוס לסכם גבוה יותר נראלי מ5 יחידות ספרות. באוניברסיטאות הם לוקחים רק עד 3 מקצועות מוגברים ברמה של 5 כלומר אם הגברת נגיד ביולוגיה, כימיה, מדעי המחשב ופיזיקה. כנראה המקצוע בעל ציון הבגרות הנמוך מביניהם לא יכנס לסכם. מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
כן כן את זה אני יודע.

הכוונה היא שלמשל יש מקצוע של 10 ואז יש 5 ואז יש 7

וכאילו זה באמת משנה אם יש לאדם 35 או 40 או 30,25 יחידות?

כי אם הוא מושלם בציונים שלו בתעודה והוא השקיע במה שטוב לו?

אז לא יהיה לזה שחרש 40 יתרון עליו רק כי הוא הלך למקצועות אחרים נכון?


בפועל.
אנונימי
בתכלס במספר לא נראלי יש לזה משמעות. אבל בעיקרון יכול להיות שתצטרך להשלים קורסים שהוא לא אם אתם לומדים אותו מקצוע. נגיד ברפואה אפשר חה קבל גם עם ביולוגיה וגם בלי. אבל חייב להשלים את הקורס