מה זה בדיוק לינוקס ? זאת קבוצה של מערכות הפעלה למחשבים שהיא לא ווינדוס ולא של אפל ?
אמרו לי שזה יותר טוב מwindows ומהמערכת הפעלה של אפל במק ואני לא ראיתי שיש מערכת הפעלה אחת בשם לינוקס , ראיתי אחרות שקשורות לזה . אז זו קבוצה של כמה מערכות הפעלה ? וזה התקנה בחינם ?