41 תשובות
שואל השאלה:
אני הייתי מוחק עמה פרקים מהמתים המהלכים.
היה משעמם מדי
אני הייתי מוחק עמה פרקים מהמתים המהלכים.
היה משעמם מדי
פרק באיך פגשתי את אמא והפרק שלילי מארגנת מסיבה ומר קוטץ הבוס של מארשל מתעצבן על טד.
הפרק בוואנס אפון הטיים שאמה הופעת להיות רעה
היה קשה לי לראות אתזה
היה קשה לי לראות אתזה
הסדרה מיגל בכללי היתי מוחק הכל אבל מבחינת השאלה תפרק הראשון משעמם תיכוו
הפרק של הפיראט בבובספוג חחח
את כל הסדרה הוחלפו בלידתן
איףף סדרה אחת המשעממות
איףף סדרה אחת המשעממות
אנונימית
בעקרות בית נואשות כשמייק מת :(
אנונימית
הפרק שבסדרה האלופה שסיגי מתה, למה הרגו אותה! הפקה חרא
אנונימית
פרק אחרון בבנות גילמור. שרורי העמה הזו תאמר כן ללוגאן. סתומה
הפרק השחור לבן בשקרניות קטנות אחד המבוזבזים והמשעממים בחיי (אי שם בעונות 4/5 לא ממש זוכרת) :]
ההתרסקות מטוס בהאנטומיה של גריי ושדרק מת
כל הפילרים מנארוטו.
זאב צעיר שאליסון מתה
בכללי את ה2 עונות האחרונות של השמיניה אבל אם להיות ספציפיים אז את הפרק האחרון בעונה השלישית.....הרס לי את הילדות
מוחקת את כל הפרקים מיחידת החילוץ
מוחקת את הפרק מוונטוורת שבו בי סמית מתה
ב13 סיבות הקטע עם טיילר היה נוראי הייתי מעדיפה לא לראות את זה בכיתי המון
הפרק של המחזה זמר באנטומיה
אח שלי הקטן מסר לי שהוא היה מוחק מיחידת החילוץ את הפרק שבו מצטטת: "פרק 44, לא! פרק 42, הפרק שבו הזחלים אכלו את הפירות ויחידת החילוץ באה לעזרה ואז הם ניסו לבדוק מה יש בפירות ואחרי זה הם אכלו את הפרי ואז הם הרגישו משהו כזה קטן, ואז הם ראו בפנים שהם כמעט אכלו את הזחל. אני לא אוהב את הזחל" xd
יואו כן הקטע עם טיילר ב - 13 סיבות היה מה זה קשה, בכיתי כמעט כל היום
אין לי שמץ הייתי מוחקת את יחידת החילוץ(: ואז נראה איזה כינוי יהיה לך
כל הפרקים עם פאצי הפיראט בבוב ספוג
עריכה- שיטט כבר כתבו
עריכה- שיטט כבר כתבו
הייתי מוחקת תפרק בגלי שהשחקן הראשי מת.. אבל הוא מת במציאות גם אז לא אפשרי
דברים מוזרים. שאילבן נוסעת לעיר לפגוש את אחותה או משהו בסגנון. הפרק היחיד ששעמם אותי בסדרה
אנונימי
החיפושית המופלאה.
את ספיישל כריסמס.
היה קשה לצפייה.
את ספיישל כריסמס.
היה קשה לצפייה.
הייתי מוחקת את כול הסדרה יחידת החילוץ :)
ועכשו וברצינות הייתי מוחקת את הפרקים בכמעט מלאכים שמר איתה עם סימון ואת הפרקים שסיילו הייתה עם סלבה
ועכשו וברצינות הייתי מוחקת את הפרקים בכמעט מלאכים שמר איתה עם סימון ואת הפרקים שסיילו הייתה עם סלבה
שאליסון מתה בזאב צעיר
את ההתרסקות מטוס באנטומיה
את ההתרסקות מטוס באנטומיה
חברה לסדרה קוראים מפרץ ההרפתקאות ולא יחידת החילוץ.
(כדי שלא ימחקו: את הפרק הזה בריזולי ואיילס כשג'יין איבדה את התינוק. בכיתי בפרק הזה)
(כדי שלא ימחקו: את הפרק הזה בריזולי ואיילס כשג'יין איבדה את התינוק. בכיתי בפרק הזה)
את השתי עונות האחרונות של אבודין
פרק 22 בעונה 11 של האנטומיה של גריי.
פרק אחד אחרי שדרק מת, מלא בפלאשבקים ומרדית אומרת מלא פעמים ואז זה נתפס "derek is dead" (יש מצב אני טועה באיות עזבו אותי קיצר היא אומרת שדרק מת 3 פעמים ואז מתייבשת)
או פרק 24 בעונה 8 שלקסי מתה ושנייה לפני זה היא מדברת עם מארק ואז הצונאמי של הדמעות נפתח...
פרק אחד אחרי שדרק מת, מלא בפלאשבקים ומרדית אומרת מלא פעמים ואז זה נתפס "derek is dead" (יש מצב אני טועה באיות עזבו אותי קיצר היא אומרת שדרק מת 3 פעמים ואז מתייבשת)
או פרק 24 בעונה 8 שלקסי מתה ושנייה לפני זה היא מדברת עם מארק ואז הצונאמי של הדמעות נפתח...
את הפרק פילטר הזה בגרוויטי פולס עונה 2, שהם יצאו עם סטאן לאטרקציות אחרות במדינה והרסו אותם.
למה הם היו צריכים להפוך את הקראש של קאנדי על דיפר קאנון? למה? זה כזה דבילי. פורד אפילו כמעט לא היה בפרק! גם ככה יש לנו רק איזה חצי עונה להכיר אותו ולאהוב אותו, אז למה לעשות פרקים בלעדיו?
למה הם היו צריכים להפוך את הקראש של קאנדי על דיפר קאנון? למה? זה כזה דבילי. פורד אפילו כמעט לא היה בפרק! גם ככה יש לנו רק איזה חצי עונה להכיר אותו ולאהוב אותו, אז למה לעשות פרקים בלעדיו?
החתונה האדומה במשחקי הכס, רוב אשתו קייטלין וכל הצבא שלהם היו בחיים בלי הפרק הזה
אנונימי
הפרק האחרון של חברים):
הם החזירו את המפתחות לדירה של מוניקה, מוניקה וצ'נדלר עברו דירה.
הדירה נשארה ריקה.
כולם השתחוו בסוף ויצאו משם.
ראיתי את הפרק הזה פעמיים.
הם החזירו את המפתחות לדירה של מוניקה, מוניקה וצ'נדלר עברו דירה.
הדירה נשארה ריקה.
כולם השתחוו בסוף ויצאו משם.
ראיתי את הפרק הזה פעמיים.
הייתי מוחקת את הסאגה האחרונה בעונה 5 של tmnt (ארבעה פרקים) כי אשכרה הרגו את כל בני האדם וזה סוף הסדרה
כאילו למה
כאילו למה
קסם של הורים
הפרק שקרוקר הצליח להשתלט על העולם
כי דיי לקרוקר לא מגיע לשמוח..
הפרק שקרוקר הצליח להשתלט על העולם
כי דיי לקרוקר לא מגיע לשמוח..
הפרק האחרון של איך פגשתי אמא. איך לא רשמו את זה עדיין, זה פרק ממש עצוב ומבאס.
הפרק שבו אליסון מתה בזאב צעיר יגצגלגת
המתים המהלכים עונה 7 פרק 1 ספויילר למה אני רוצה למחוק למטה
הם הרגו את גלן!!!
הם הרגו את גלן!!!
הפרק שבו ראית לראשונה את יחידת החילוץ (אני יודע שזה לא שם הסדרה)
פרק 4 עונה 3 של המתים המהלכים
הייתי מוחקת את הסדרה רעבים את כל הפרקים