8 תשובות
יאפ
אנונימית
לא הבנתי על מה הבלאגן אבל נראה עצוב
על מה זה?
אנונימית
טריגר חרא.
באלי לאמר שאני לא מזדהה, אבל אני כן .
כן
נראה כאילו הוא מנסה לגרום לאנשים לבכות/להתאבד
יותר מידי
אם האנשים שמסביבי היו מבינים שמה שאני מרגישה זה בעיה בנפש ולא רחמים עצמיים אולי המצב שלי היה מתחיל קצת להשתפר אבל ככל שאנשים מורידים מהערך של הרגש יותר ככה יותר קשה לי להתמודד
די מדהים איך אנשים עושים את זה בלי לדעת שהם גורמים למשהו כזה לקרות