22 תשובות
היותם בנים
אנונימית
כלום
אנונימית
סינון כל כך
M.C
אדישות,אגו..
שלא מדברים איתי
שנזכרים לענות אחרי אלף שנה.
אגו כל כך
בנים שיודעים אתם בקטע אבל עדיין מדברים עם שמונים בנות במקביל.
בנים שמנסים לחוש מגניבים.
בנים שמסננים.
אגו
מקללים מלא
מסננים
{zZ
הדברים היחידים שאפשר להגיד הם מבחינה ביולוגית, חוץ מזה אי אפשר כלום - כי זה תלוי בבן אדם (ראה "סינון"... בנות לא מסננות?)
אנונימית
אני לא ^
M.C
מה קשור יש בנים שמשחקים את עצמם באד בוי ומסננים אותי^
אנונימית
שהם רוב ההיסטוריה היו המין הדומיננטי ואנחנו היינו דמות המשנה דה!
או פשוט שהם לא עוזרים במטבח...
מה מה קשור זה הכללה להגיד מעצבן בבנים ולהתייחס ל3
אנונימית
אדישות
אי רצינות
קטעים מטומטמים
מה הכללה? אני אומרת דברים שלרוב בנים עושים וזה מעצבן
אנונימית
אני כבר לסבית "ועדיף" זה קצת פוגע(זה קצת אאוץ אבל לא רציני תרגעו) ולא כל הבנים מגעילים יש בנים מדהימים פשוט לא פגשת אותם
חח וואי סורי
וזה פשוט הבנים ששומעים מהם יותר בגלל שהם מושכים תשומת לב אבל יש מלא בנים טובים(כמוך)
אתה צודק לצערי
שנזכרים מאוחר מדי