31 תשובות
אכן כן
לא מסכימה בכלל
אין על המדינה שלנו
אין על המדינה שלנו
אני לא חןשבת שאני מכוערת...
אנונימית
שואל השאלה:
קוראים לך ישראל אנונימית ?
קוראים לך ישראל אנונימית ?
אנונימית
לא
הצפון מהמם וגם המדברים
צריך לדעת איפה לחפש
הצפון מהמם וגם המדברים
צריך לדעת איפה לחפש
יאפפ
לא, יצא לי לטייל מלא בארץ ויש פה מקומות עם נופים מדהימים.
כן
קוראים לי ישראל(ברצינות)
כולם קוראים לי ישראלה או ישרא
קוראים לי ישראל(ברצינות)
כולם קוראים לי ישראלה או ישרא
אנונימית
לא מסכימה בכלל
יש מקומות יפים אבל הרוב פשוט לא
לא
הים ממש כיף ונעים
יש לנו את המקום הכי נמוך בעולם
יש את הכותל למרות שזה די מכוער חח
אם כבר ירושלים לא משהו
הים ממש כיף ונעים
יש לנו את המקום הכי נמוך בעולם
יש את הכותל למרות שזה די מכוער חח
אם כבר ירושלים לא משהו
לדעתי לא אבל אני מסכימה שיש ערים יותר יפות בהרבה מישראל
שואל השאלה:
אין פה כלום
כולם מתלהבים מהחרמון וכל אלה אבל באמת שאין פה כלום והכל צפוף והאוויר לא בריא ודי מגעיל סליחה שאני אומרת את זה
וסליחה ישראל חח
אין פה כלום
כולם מתלהבים מהחרמון וכל אלה אבל באמת שאין פה כלום והכל צפוף והאוויר לא בריא ודי מגעיל סליחה שאני אומרת את זה
וסליחה ישראל חח
אנונימית
חחח קראתי "תכלת ישראל" חשבתי שזה שם של מישהי ובאתי לחפש בגוגל איך היא ניראת
ולא אני לא מסכימה איתך,יש לנו מדינה מהממת
ולא אני לא מסכימה איתך,יש לנו מדינה מהממת
סבבה יש עוד הרבה מדינות בעולם שאת מוזמנת לעבור אליהם
שואל השאלה:
ואני לגמרי הולכת לעשות את זה
ואני לגמרי הולכת לעשות את זה
אנונימית
זה תלוי איפה מסתכלים נגיד יש איפה שהוא הר עם נוף מהמם לא זוכרת איפה..נראה לי אזור חיפה
ברור כי היא ארץ מאוד קטנה זה דיי לגיטימי שהכל יהיה מלא בבניינים ודברים מתועשים מאשר מדינות אחרות שהן יותר גדולות וזה יותר ברור שיהיה שם יותר שטח ירוק ויהיה יותר יפה בכל מקרה אין על הארץ שלנו ואם את צריכה דוגמא למקום מגעיל יותר קחי את ברצלונה הייתי שם בחופש טפיי איזה ריח והכל שם מלא בזבל והבניינים נראים משנת הטרפפו.
לא מסכים
שמעי יש משהו במה שאת אומרת
אבל תכלס למדינה כה קטנה היא יפה מאוד
אבל יחסית לחול עם כל השטחים והטבע השופע ובעלי חיים המגוונים והנופים וכל זה
אי אפשר להתחרות איתם כי הם פשוט ענקיים ואנחנו לא...
אבל תכלס למדינה כה קטנה היא יפה מאוד
אבל יחסית לחול עם כל השטחים והטבע השופע ובעלי חיים המגוונים והנופים וכל זה
אי אפשר להתחרות איתם כי הם פשוט ענקיים ואנחנו לא...
ממש לא.. יש פה מקומות מדהימים
אם לא תצאו ותחפשו לא תגיעו אליהם!
בואי אלינו לצפון בתקופה שהכל ירוק ופורח..
ולים המלח, ולחופים המהממים
ואז תגידי לי אם המדינה שלך לא יפה
אם לא תצאו ותחפשו לא תגיעו אליהם!
בואי אלינו לצפון בתקופה שהכל ירוק ופורח..
ולים המלח, ולחופים המהממים
ואז תגידי לי אם המדינה שלך לא יפה
המדינה הזו יפה מאוד!
אני מעדיף לעשות טיולים בארץ הרבה פעמים מאשר בחו"ל. אנשים לא מעריכים מספיק את הארץ.
יש מקומות ממש יפים בארץ שאני בטוח שהרבה מכם לא הייתם.
אני מעדיף לעשות טיולים בארץ הרבה פעמים מאשר בחו"ל. אנשים לא מעריכים מספיק את הארץ.
יש מקומות ממש יפים בארץ שאני בטוח שהרבה מכם לא הייתם.
תלוי איפה
לדעתי ישראל מדינה מדהימה ביופי שלה כל כך קטנה ויש בה הכל מי מדבר בדרום לירוק וצמחי בצפון ואפילו הר החרמון המושלג ראש הנקרה .
באיזה עוד מדינה תראה דבר כזה ששלוש שעות נסיעה משנה לך את כל הנוף לגמרי
בנוסף לישראל יש
חופים יפים
ערים יפות ומודרניות
היסטוריה מטורפת
באיזה עוד מדינה תראה דבר כזה ששלוש שעות נסיעה משנה לך את כל הנוף לגמרי
בנוסף לישראל יש
חופים יפים
ערים יפות ומודרניות
היסטוריה מטורפת
פעם הייתי בטיול והייתי במקום אחד היפים ולא ציפיתי שבישראל יהיה מקומות כאלה יפים ואני אמרתי באותו רגע שזה ניראה כמו חול חח אלוואי שארץ ישראל תתמלא במקומות יפים כמו שראיתי
אולי היא מלאה ולא הסתכלתי מספיק ואולי אם הייתי חי במקום כזה הייתי מתלהב ממדברים
אולי היא מלאה ולא הסתכלתי מספיק ואולי אם הייתי חי במקום כזה הייתי מתלהב ממדברים
אנונימי
לצערי כן.
את ממש טועה לדעתי. מה עדיף? חול? גם חול מכוערת מה את חושבת
לא מסכימה בשיט
אין לי ארץ אחרת(:
אין לי ארץ אחרת(:
אין כלום? תבקרי במקומות בארץ ותופתעי לגלות מקומות ונופים מדהימים.
אני אישית פשוט מאוהבת במדינה, בטבע.. ושמחה לדעת שיש לי עוד הרבה להכיר ולראות פה
אני אישית פשוט מאוהבת במדינה, בטבע.. ושמחה לדעת שיש לי עוד הרבה להכיר ולראות פה
לא מסכימה.
בארץ ישראל יש המון סוגים של נופים- מדבר, יערות, הרים, ים, נחלים, שלג(לפעמים), ועוד.. זה שלא הכל מושלם כמו בארצות אחרות לא אומר שהארץ שלנו לא יפה.
שלא לדבר על ירושלים *-*
יש לנו ארץ מדהימה.
בארץ ישראל יש המון סוגים של נופים- מדבר, יערות, הרים, ים, נחלים, שלג(לפעמים), ועוד.. זה שלא הכל מושלם כמו בארצות אחרות לא אומר שהארץ שלנו לא יפה.
שלא לדבר על ירושלים *-*
יש לנו ארץ מדהימה.
יש בזה משהו, אבל יש גם הרבה דברים חיוביים, למשל,עכשיו הסופה שמשתוללת בארצת הברית, תגידי תודה שאצלנו אין סופות כאלה, רק כששמעתי על הסופה הזו, ושאני שומע על טורנדו, הוריקנים, וסופות שמתרחשות במדינות אחרות גורם לי להעריך את זה שאני חי כאן בארץ הזאת, ושפה המזג אוויר נורמלי ואין את התופעות הללו
באותו הנושא: