14 תשובות
נכון.
לא-_-
שואל השאלה:
מערכת נשימה אחמ את אחת מהם
מערכת נשימה אחמ את אחת מהם
אנונימית
חח לפעמים כן
חח כל כך
כן, הייתי בעבר נאמנה וכשאני מסתכלת על התשובות שלי בעבר ועל ההתנהגות שלי לבין עכשיו.. הייתי שונה.
כן ולא.
דיברתי פה עם מלא נאמנים וחלקם גם הכרתי את התשובות שלהם לפני שהם הפכו לנאמנים.
כן, יש שינוי בתשובות שהם כותבים, בניסוח וברמת הרצינות שלהם, אבל לפי מה שהבנתי זה כי המערכת דורשת רמה מסויימת של רצינות בתשובות מהם.
חוץ מאחד, כשדיברתי עם נאמנים בפרטי אף אחד מהם לא התנשא ודיבר אליי כאילו אני נחותה מהם או התנהג בצורה שרואים שהנאמנות משפיעה עליו מאוד.
דיברתי פה עם מלא נאמנים וחלקם גם הכרתי את התשובות שלהם לפני שהם הפכו לנאמנים.
כן, יש שינוי בתשובות שהם כותבים, בניסוח וברמת הרצינות שלהם, אבל לפי מה שהבנתי זה כי המערכת דורשת רמה מסויימת של רצינות בתשובות מהם.
חוץ מאחד, כשדיברתי עם נאמנים בפרטי אף אחד מהם לא התנשא ודיבר אליי כאילו אני נחותה מהם או התנהג בצורה שרואים שהנאמנות משפיעה עליו מאוד.
זה נכון^
אם את מדברת על התשובות שלנו
אני כן רצינית יותר כי הנאמנות דורשת ממני להיות רצינית יותר ולהתנסח לעיתים בצורה בוגרת ורצינית.
אבל בכללי אני רצינית בתשובות שלי ועונה לעניין ואני שמחה על זה כי אני מאמינה שבזה אני עוזרת לאנשים ועונה על מה שהם צריכים באמת.
אם את מדברת על התשובות שלנו
אני כן רצינית יותר כי הנאמנות דורשת ממני להיות רצינית יותר ולהתנסח לעיתים בצורה בוגרת ורצינית.
אבל בכללי אני רצינית בתשובות שלי ועונה לעניין ואני שמחה על זה כי אני מאמינה שבזה אני עוזרת לאנשים ועונה על מה שהם צריכים באמת.
שואל השאלה:
עוזרת לאנשים? הפסקת ממזמן לפני היית יותר פעילה ויותר זורמת (לא קשור לסאפמים) סתם מבאס
עוזרת לאנשים? הפסקת ממזמן לפני היית יותר פעילה ויותר זורמת (לא קשור לסאפמים) סתם מבאס
אנונימית
שואל השאלה:
רציני אני כבר לא רואה תשובות שלך יותר
רציני אני כבר לא רואה תשובות שלך יותר
אנונימית
זורמת? תגדירי זורמת.
אני יותר פעילה היום ואני עונה על שאלות הרבה יותר מפעם אני עונה כל הזמן ותוך כדי פעילה גם בתור נאמנה.
אני גם יותר עוזרת כי אני יותר מרגישה את הצורך לעזור.
את מתכוונת עוזרת בתור נאמנה?
אני יותר פעילה היום ואני עונה על שאלות הרבה יותר מפעם אני עונה כל הזמן ותוך כדי פעילה גם בתור נאמנה.
אני גם יותר עוזרת כי אני יותר מרגישה את הצורך לעזור.
את מתכוונת עוזרת בתור נאמנה?
השטן בכבודה ובעצמה!!, אני אגלה לך סוד..
המערכת לא דורשת שום תשובות.. כאחת שהייתה בתפקיד אמרו לי פשוט למחוק דברים שלא אמורים להיות בטיפס... לא כיוונו אותי ולא אמרו לי מה מו מי.
המערכת לא דורשת שום תשובות.. כאחת שהייתה בתפקיד אמרו לי פשוט למחוק דברים שלא אמורים להיות בטיפס... לא כיוונו אותי ולא אמרו לי מה מו מי.
זה מה שיצא לי לשמוע מכמה נאמנים.
לא יודעת איך זה הולך בדיוק, אבל אני לא חושבת שהם מכוונים בצורה ישירה, אולי זה השתנה מאז שהיית בתפקיד.
לא יודעת איך זה הולך בדיוק, אבל אני לא חושבת שהם מכוונים בצורה ישירה, אולי זה השתנה מאז שהיית בתפקיד.