10 תשובות
זה תלוי על מי
אותו דבר מבחינתי
אני חושבת שמשקפיים זה ממש יפה ומוסיף.
תלוי על מי
תלוי על מי ואיזה משקפיים
ממש תלוי בבן אדם ובפנים שלו, יש כאלה שזה יתאים להם ויש כאלה שזה פחות יתאים.
משקפיים זה ממש מושך לדעתי.. אבל משקפיים אופנתיות כי זה פשוט משדרג כל דבר :)
בנות עם משקפיים זה מה שאני הכי נמשך
משקפיים זה מאוד יפה לי יש
תקני מקרולינה למקה יש להם משקפיים פצצה..
לדעתי להכל מתרגלים, לדוגמא לי יש חבר שהיה פעם עם משקפיים ואז התחיל להשתמש בעדשות. בהתחלה הוא היה נראה לי מוזר בלי משקפיים אבל כבר התרגלתי, והיום קשה לי כבר לדמיין אותו עם משקפיים.