2 תשובות
אין הבדל
יש הבדל אחד שלא כל החילונים הם מאמינים או שומרי חגים ואם תשלח להם ברכה שמבוססת על אמונה אז זה יראה להם מוזר נגיד אתה בא לאתאיסט ונותן לו ברכות כמו "השם ישמור אותך", "תזכה למצוות" וכאלה אז זה יראה להם מוזר דתיים מקבלים את כל הברכות חח
אנונימי
באותו הנושא: