4 תשובות
חחח אני
כן
מזל שאני עובד אז לפחות מנצל את הזמן
מתי הגיוס?
זה יהיה המצב שלי בעוד שנה כי הגיוס מאוחר
אני
אבל לא כל כך משעמם