11 תשובות
אבל יש
יש לו אפליקציה אני משתמש בה עכשיו
יש
גם ככה האפליקציה היא בול כמו האתר, ואת יכולה לשמור קיצור דרך של האתר במסך הבית (אני מניחה שיש לך אייפון חח)
יש לו,אני באפליקציה
שואל השאלה:
מהה? חחח איך לא ידעתי?
מהה? חחח איך לא ידעתי?
שואל השאלה:
אני לא מוצאת אותה..
אני לא מוצאת אותה..
אין לו באייפון
שואל השאלה:
אה):
אה):
אבל את יכולה לעשות קיצור דרך לאתר במסך הבית (והאתר גם הוא בול כמו האפליקציה)
באותו הנושא: