5 תשובות
שואל השאלה:
מי אמר שאני מאמינה בדת הזאת?
מי אמר שאני מאמינה בדת הזאת?
א. לא אני סימנתי את המינוס.
ב. אני לא חושבת שהיא נגד השוויון, מה למשל? (ואל תתן דוגמא סתומה שרק מגיעה ממקום שרוצה לקטול ולא באמת לשאול)
ב. אני לא חושבת שהיא נגד השוויון, מה למשל? (ואל תתן דוגמא סתומה שרק מגיעה ממקום שרוצה לקטול ולא באמת לשאול)
אנונימית
לנשים מותר ללמוד תורה (בוקר טוב),
^אני מצטערת בשבלך בתור דתיה
אנונימית
לפעמים, אבל בדרך כלל לא מרגישים, תבינו שמי שחי ככה כל הזמן, בדרך כלל נוח לו איפה שהוא נמצא
אנונימית
באותו הנושא: