6 תשובות
לא
זה מלא בסוכר ובדברים לא בריאים
בעקרון זה פחמימה בלי חלבון בכלל אז זה לא בריא
זה מעובד
לא רצוי. אם כי זה טעים ממש.
גם בגלל פרורי הלחם, וגם הטיגון.
עדיף כמה שפחות דברים מעובדים אם את רוצה תכיני שניצל אמיתי זה הרבה יותר טוב
נראה לי שלא כל כך..
עדיף חזה עוף
אנונימית