5 תשובות
חח את יכולה לישון..
תישני, בפייסבוק מעלים תמונות של אוכל.
לקרוא ספר טוב, לראות דברים על השואה.
לאכול ולהפסיק עם הפאקינג שטויות..
אנונימי
אי אפשר להעביר אותו בכיף.. כל הקטע זה האבל והעצב..