תשובה אחת
יכול להיות שעד הבוקר תרגישי טוב, יש וירוסים כאלה שאחרי שאת ישנה הם עוברים.. תראי איך תרגישי בבוקר, אם עדיין תרגישי לא טוב או שעדיין תקיאי אז תישארי בבית ואם תרגישי טוב ושאת יכולה לשבת בכיתה אז תלכי, חבל לצבור חיסורים.
וסתם טיפ, תרתיחי ג'ינג'ר במים על הגז ואז אחרי שזה רותח תעבירי לספל ותוסיפי לימון ודבש. זה לא הדבר הכי טעים בעולם אבל תשתי ספל אחד או שניים ותלכי לישון ומחר תרגישי הרבה יותר טוב. תרופות סבתא עובדות לפעמים ;)
וסתם טיפ, תרתיחי ג'ינג'ר במים על הגז ואז אחרי שזה רותח תעבירי לספל ותוסיפי לימון ודבש. זה לא הדבר הכי טעים בעולם אבל תשתי ספל אחד או שניים ותלכי לישון ומחר תרגישי הרבה יותר טוב. תרופות סבתא עובדות לפעמים ;)
באותו הנושא: