3 תשובות
לא חושבת שהם יכולים להשתחרר
הם בכלא מסיבה כלשהי...
יש להם זכויות אבל זה תלוי בכללי מה האדם עשה
יש כאלה שנותנים להם מעצרי בית ...
אבל זה מה שיחליטו בבית משפט והכל
הם בכלא מסיבה כלשהי...
יש להם זכויות אבל זה תלוי בכללי מה האדם עשה
יש כאלה שנותנים להם מעצרי בית ...
אבל זה מה שיחליטו בבית משפט והכל
אף פעם זה כלא לא צבא
לא ידעתי שמשחררים אותם לחגים וזה טוב לדעת
אנונימית
באותו הנושא: