9 תשובות
חי בין טמטום להשתלת שכל שאין לך
אנונימית
זה לא חיים
אני לפחות חיה, את מתה לשירותים ומטבח.
עדיף יותר מאשר לחיות בקרטון כמוך
אנונימית
חי בין הפח לזבל
סורי, ניסיתי...
סורי, ניסיתי...
אנונימית
נכון, בשירותים כי אתה מעניין לי תתחת
ובמטבח כדי לקחת מחבת ולחבוט איתה בך
ובמטבח כדי לקחת מחבת ולחבוט איתה בך
אנונימית
אכלת לי תמוח במטבח אז עברתי לשירותים כדי לחרבן עליך
דפאק. מה עובר עלי
דפאק. מה עובר עלי
שואל השאלה:
חחח אחלה קטילות חבר'ה!
חחח אחלה קטילות חבר'ה!
אנונימית
אתה חי בין שתי הארונות אצלי בבית
באותו הנושא: