6 תשובות
לא מוזר פשוט זה לא כיף
זה לא מוזר
פשוט אי אפשר לחפור במהלך הסרט וזה באסה
פשוט אי אפשר לחפור במהלך הסרט וזה באסה
זה לא מוזר נראלי
אף אחד לא אומר את זה
כי אין הנאה?
זה ממש לא מוזר.
הרבה אנשים הולכים לבד.
ממילא שוקעים בריכוז עלילת הסרט.
רק אין עם מי לרכל בהפסקה. שטויות.
גם לא תמיד יש הפסקה.
הרבה אנשים הולכים לבד.
ממילא שוקעים בריכוז עלילת הסרט.
רק אין עם מי לרכל בהפסקה. שטויות.
גם לא תמיד יש הפסקה.
באותו הנושא: