7 תשובות
זה בסדר גמור פשוט כולם נמוכים לך יהיה חבר גבוה כשיגיע
רק מבנים אכפת לך? זאת לא אשמתך שאת גבוהה בעיה שבנים נמוכים
אנונימית
זה גובה יפה, פשוט קצת יותר מחצי מהגברים בארץ נמוכים ממך וזה מרתיע אותם. אבל אל תדאגי, יש הרבה שהם מעל 1.80 וישמחו להיות איתך
מושלם, תצאי איתי.
אני ממש נמוך אז אישית אני פחות אוהב גבוהות אבל יש מלא גברים שאוהבים גבוהות
אנונימי
לא מרתיע
אני 1.81 אז כל בחורה שהיא עד הגובה שלי זה יפה
בכללי אני לא מתייחס לגובה אצל בחורה רק אם זה ממש קיצוני
לא מרתיע כמו שאבא שלי שהוא 164 אמר "גבוה לא מרתיע זה משבח גנים" ויצא עם אמא שלי שהיא 172
ואני יצאתי 178
E8