6 תשובות
אנחנו מתאמצים בשביל מה שקורה עד שנמות
כי אנחנו משאירים אחרי זה ילדים ונכדים וכו
תקשיבי 70 שנה זה דיי קצת בואי לפחות נהנה מהם ונפיק את המיטב
עדיף למות שנהנת והיה לך כיף מאשר לגור ברחוב ולשתות מים משרותים
כדי למצות כל יום שיש לנו כנראה..
כדי להפיק מהחיים את ההכי טוב שאפשר