3 תשובות
כי כשמתחברים למישהי שלא היית ידיד שלה קודם הרבה פעמים גם מתאהבים כי יש פתאום חיבור כזה שלא היה קודם
תכירי,סטוציונרים,לא ידידים.
ברוכה הבאה למועדון
שואל השאלה:
אני באמת לא עושה את זה
אני מתנהגת לכולם שווה השוו כמו אל ידידים טובים
אנונימית