7 תשובות
הם גרושים
נשאר בבית שומר על אחותי
קונה להם זר פרחים ;)
כלום האמת
השנה הם נסעו לצפון אבל בדרך כלל כל הילדים אנחנו מכינים להם ארוחה עם דברים שהם אוהבים
יוצאים לאכול במסעדה
כלום ושום דבר.
אנונימית
באותו הנושא: