יש יום הולדת לחברות שלי הכי טובות הן תאומות והן בנות 18, היה לי 200 שקל לקנות להם מתנות וקניתי ולא ניצלתי את הכסף טוב...
קניתי להן דברים קטנים במחיר יקר כשיכלתי באותו מחיר לקנות להן דברים הרבה יותר שוויפ ומיהרתי כי יש היום חג וכו ועכשיו אני מרגישה שהמתנה לא מושקעת מספיק ואני רוצה להוסיף עוד משהו ואין לי עוד כסף אז מה אפשר לעשות יצירתי בלי כסף? עוגה יש מצב אכין אבל מה עוד?