3 תשובות
אין כזה דבר.. שמעתי שבנייה בג'ל יותר בריאה מאקריל.. פשוט לטפח את הציפורניים טוב אחריי שמסירים את הבנייה וגם להסיר אצל הקוסמטיקאית
אי אפשר
בניה הורסת את הציפורניים ומחלישה אותן אין מה לעשות עם זה
אי אפשר, את יכולה לעשות לק ג'ל ולנסות להאריך קצת אבל את לא יכולה לעשות בנייה ולשמור על ציפורניים בריאות וחזקות