7 תשובות
לא
נכון וואי שגרגמל יאכל אותם כבר וזהו
איזה כיףף
מה באיכות של העונות הרגילות? ישן כזה?
מה באיכות של העונות הרגילות? ישן כזה?
שואל השאלה:
באותה איכות של שנות השמונים
את זה לא טרחו לתקן xd
באותה איכות של שנות השמונים
את זה לא טרחו לתקן xd
יאא איזה יופי
איפה ישודר?
איפה ישודר?
זה לא יהיה אותו הדבר לדעתי :( אין כמו הישן והטוב
זה כמו השמיניה, אחרי 7 שנים נזכרו