7 תשובות
נכון וואי שגרגמל יאכל אותם כבר וזהו
איזה כיףף
מה באיכות של העונות הרגילות? ישן כזה?
שואל השאלה:
באותה איכות של שנות השמונים
את זה לא טרחו לתקן xd
יאא איזה יופי
איפה ישודר?
זה לא יהיה אותו הדבר לדעתי :( אין כמו הישן והטוב
זה כמו השמיניה, אחרי 7 שנים נזכרו