6 תשובות
האווטאר הסדרה הרבה יותר טובה.והיא פאקינג מצויירת
11 שנים של ציפיות, זה יהיה ככ מצחיק אם הסרט יהיה גרוע כי מלא אנשים בנו עליו במשך יותר מעשור.
ברגיל שלהם ליצור חלקים נוספים בהפרשים לא נורמלים, אכן משוגע 11 שנה..
אוואטר כשף האוויר האחרון יותר טוב מהסרט אוואטר
גם למשפחת סופר על לקח מלא זמן עד שיצא החלק השני אבל זה היה שווה את זה
לא נורא
לא נורא
מהה לא נכוןן !! חיכיתי כל כך הרבה לחלק השני :(