התחברות הרשמה

עד כמה זה גרוע שאפספס את היום הראשון של הקורסים באוניברסיטה בגלל משהו חשוב מאוד?

8 בספטמבר 2018, 23:10
אוניברסיטהלימודים אקדמייםסטודנטיםתואר ראשוןלחץ    
תשובה אחת
לא כזה נורא, בטח הם גם לא יתחילו כל כך להיכנס לחומר הלימוד אז תוכלי להשלים
P
PeachQueen
באותו הנושא:
בנשיקה הראשונה שלכם נישקתם טוב או גרוע ומוזר?תענו גם בנים וגם בנות
יש פה מישהו שהנשיקה הראשונה שלו לא הייתה גרועה?
הגיוני שאפספס שעתיים ראשונות בגלל הלוויה של בן משפחה ואגיע לשאר?.
עד כמה זה גרוע שהנשיקה הראשונה שלי הייתה
קיבלתי 57 במבחן הראשון בהיסטוריה בי"א... זה גרוע?
זה עד כדי כך גרוע שהנשיקה הראשונה שלי הייתה בגיל 17?
טסט ביום ראשון בשעה 13:40 זה ממש גרוע?
אני פשוט גרועה במתמטיקה ויש לי מבחן ביום ראשון (המשך)
מה הדברים הכי גרועים שיכולים לקרות לי בדייט הראשון?
רק אני חושבת שהתכנית חתונה ממבט ראשון זה ממש גרוע?
למי שהיה נשיקה ראשונה גרועה