5 תשובות
מוחמד אבו שאקר אל דאוד
יחידת החילוץ
לא טובה בכינוים אבל שלך ממש טוב
אתה לא מתכוון למשתמשים אבל יחידת החילוץ זה כינוי גאוני
אנונימי
לא קיים חח על מה אני אמורה לחשוב
באותו הנושא: