8 תשובות
שואל השאלה:
הלוואי... תודה רבה
הלוואי שמישהי הייתה נותנת לי הזדמנות או לפחות מנסה קצת להקשיב ולא ישר להתעלם
הלוואי... תודה רבה
הלוואי שמישהי הייתה נותנת לי הזדמנות או לפחות מנסה קצת להקשיב ולא ישר להתעלם
אנונימי
הן לא שוות את המאמץ אפילו!!
בנות זה עם קשה!! כשיגיע הרגע אתה תכיר את האחת שלך!
תאמין לי ברגע שיהיה לך אומץ אתה תכיר בנות שירצו אותך וירצו להכיר אותך לעומק!! בהצלחה
תאמין לי ברגע שיהיה לך אומץ אתה תכיר בנות שירצו אותך וירצו להכיר אותך לעומק!! בהצלחה
שואל השאלה:
אני כנראה שניהם
אני כנראה שניהם
אנונימי
אה אוקיי אם תגיע ל5 אתה מוזמן לשלוח לי הודעה
או שאתה נראה ממש רע או שאתה פשוט ביישן
אנונימי
כנראה נפלת על הבנות הלא נכונות או שפשוט אתה חסר ביטחון לידם אם אתה רוצה לי אין בעיה להקשיב לך
שואל השאלה:
הייתי שמח אבל אי אפשר להשיג פה פרחים..אני עונה על שאלות אבל לא מצליח להגיע ל5
הייתי שמח אבל אי אפשר להשיג פה פרחים..אני עונה על שאלות אבל לא מצליח להגיע ל5
אנונימי