5 תשובות
כן גם אני.. אני אוהבת את god is a woman, no tears left to cry וזהו אני חושבת..
אבל הקול שלה מדהים על זה אי אפשר להתווכח (:
אני דווקא ממש אהבתי.
הוא נחמד האמת
אני דווקא ממש אהבתי אותו, יש 5 שירים שאני פשוט שומעת אותם בלופים.
באותו הנושא: