4 תשובות
עדיף שלא לעשות את זה חח
המון ריבים בין מאמינים לאתאיסטים, שמאלנים וימנים
הייתי נשרף כבר
זה לא היה עובד כי הקטע הוא שאין מסכות אבל יש מסכות...

כלומר הכל אנונימי אז יש מסכות, אבל כל אדם הוא באמת הוא- אז אין.


בעולם האמיתי זה לא היה עובד
אני אגיד את זה במילה עדינה - בורדל
המבינים יבינו