7 תשובות
לק אפור
ישלי עקב של 4 סמ אבל אני לא שמה
ישלי עקב של 4 סמ אבל אני לא שמה
לק תכלת ואין לי עקבים
שחור ואין לי עקבים
אומברה מורוד ללבן
אנונימית
העקב הכי גבוה אצלי 15סמ
וכרגע אני עם לק פרנץ מושלם
וכרגע אני עם לק פרנץ מושלם
לק טורקיז
משהו כמו 10 סמ
משהו כמו 10 סמ
שונאת לקים ועקבים