7 תשובות
מאליה ממש מושכת מחוץ לסדרה והיא מתאימה לסקוט
ממש לא!!
רק סקאליסון!!!!!!!
אליסון תמיד תהיה של סקוט.
מאליה לדעתי נדחפה סתם כדי שהוא לא יהיה לבד בסוף.
~וקירה איכ. בכלל מאיפה היא באה.~
שואל השאלה:
וואי נכון איך שנאתי את קירה
אנונימית
^
זה היה ככ ברור שהיא באה במטרה להחליף את אליסון דיי זה היה זוועה.
היא הדמות השנואה עליי ריפ
כן, הם זוג חמוד.
לא ממש