7 תשובות
ניראלי שכן כי זה משהו שמאפיין בן אדם..
כן, זה ישאר.
נראה לי שכן, וגם יש מזרחים שאוהבים רק מזרחים ואשכנזים שאוהבים רק מזרחים
אנונימי
אני מניחה שכן ישאר למרות שיהיו יותר. לי כבר יש 8/9 ואם יהיו לי ילדים הם כנראה יעברו את ה10...
שואל השאלה:
על זה דיברתי...אם בעלי והבעל/אישה של הילד/ה שלי יהיו כמו שאני אז לנכד שלי יהיו איזה 10+עדות.
על זה דיברתי...אם בעלי והבעל/אישה של הילד/ה שלי יהיו כמו שאני אז לנכד שלי יהיו איזה 10+עדות.
אנונימית
לי כרגע יש 3 עדות
יש הרבה מתיחות גזעית במערב במיוחד בשנים האחרונות ועוד כמה שנים אני בטוח שתפרוץ מלחמת גזעים.
ממליץ בחום לא להתערבב.
ממליץ בחום לא להתערבב.
באותו הנושא: