15 תשובות
כן
זה נןרמאלי לחלוטין
זה נורמלי
כן זה בסדר
לגמרי
:(?
אם את רוצה אני ישמח להכיר אותך
אז מה גם לי לא
זה מאוד נורמלי.
שואל השאלה:
נורמלי איך שהוא מתנהג?
פשוט שאר הידידים לא עושים את זה
הוא בכללי טיפוז מוזר חח
אנונימית
כן ככה זה ידידים
גם אצלי זה ככה
שואל השאלה:
זה מרגיש ככ מוזר אבל
חח
כי שאר הידידים ממש לא מתנהגיל כמוהו
הוא בטח סתם רוצה שנתקרב יותר
אנונימית
נורמלי נורמלי
יש לי ידידים שאנחנו סתם כזה ביחד ולא משהו מיוחד ויש לי ידידים שאני שמה עליהם את הראש ולא מפסיקה להתחבק איתם יש כל מיני סוגים לזה
אנונימית