התחברות הרשמה

תגידו אתם אוהבים את השיר של ישי ריבו הבוקר יעלה?

כי אני ממש אוהבת אותו ^-^
7 בספטמבר 2018, 10:44
זמריםשירים יפיםבוקרחוות דעתהתבגרות    
4 תשובות
אני לא.
ק
קֵיי לָאָב
גם אני אוהב חחח
וואלה אפשר להעלות עוד שירים אם בא לך
ה
החיים תמיד יפים
נע
ת
תַּסְבִּיכִים
חולה עליו
שיר מדהים
H
Hugh jackman
באותו הנושא:
אתם אוהבים לריב עם אנשים?
למה מרוקאים אוהבים לריב?
אתם אוהבים לריב?
איך אתם אוהבים לפתוח את הבוקר שלכם?! ;)
זה מוזר שאני אתאיסטית אבל אוהבת שירים של ישי ריבו?
איזה שיר הכי אהבתם של ישי ריבו?
גם אתם אוהבים לריב?
שירים יפים לבוקר - תנו לי שירים יפים לשמוע על הבוקר, תודה.
לפעמים אני והיא אוהבים לריב בכאילו ובריבים אני קוטל כל משפט שלה ואני מפחד שבריב אמיתי עם מישהו הלך עליה
נכון השירים של ישי ריבו ממש מרגיעים?
מה אתן אומרות על ישי ריבו ועל השירים שלו?