7 תשובות
יופי תמשיכי ככה
שואל השאלה:
חם לי בלי מזגן אז אני לא מסוגלת לכבות... וגמרתי כבר 2 חבילות טישו. עונת מעבר ארורה.
תקשיבי חם לי בטירוף בלי מזגן אבל הגרון שלי כואב ואין לי מושג מה לעשות חח
אנונימית
שואל השאלה:
אני עם מזגן ושמיכה והמון המון טישו. אני גם בטח לא אירדם ככה אז התייאשתי מראש...
איבדתי את הקול בגלל זה אני יושבת מול המזגן בכיתה וגם גקט לא עוזר לי
אנונימית
שואל השאלה:
תנחומי:(
גם אני מצוננת חח
אנונימית