2 תשובות
וואי יש לי את אחד הסיפורים:
התחיל לי קראש על ילד בתחילת שנה שעברה (באותו זמן הייתי בכיתה ז') ואין לי בטחון עצמי בשיט ואני ביישנית אז לא היה לי את האומץ לדבר איתו והוא גם ביישן מאוד אז הוא לא דיבר כמעט עם אף אחד.
ככה הייתי עם הקראש ושמרתי אותו לעצמי כמה חודשיים ואז סיפרתי ל2 חברות ממש ממש טובות שלי עליו ואז משם היו שלושה חודשיים נוראים שהן כל הזמן צעקו לו כל מיני דברים כמו: "(השם שלי) ו(השם שלו) מתי תהיו ביחד" "אתם חמודים" "(השם שלי) דלוקה עליך ומלא מלא כאלה.
אחרי שהתקופה הזאת נגמרה אחת מהחברות שלי שידעו שיש לי קראש עליו הפכה להיות ידידה שלו והיא הייתה מספרת לי שהיא הייתה מנסה לדבר איתו עליי ושאלה אם ישלו קראש עליי וניסתה להכניס אותי לשיחות שלהם וכאלה. (לא ביקשתי ממנה ואין לי מושג אם זה באמת נכון)
ואז היה שבוע אחד שהיא אמרה לי שהוא אמר לה שהוא טיפה דלוק עליי ושהיא לא תספר לי את זה בשום אופן ובכל זאת היא סיפרה לי. ושם לא הייתי בטוחה אם זה באמת אמיתי או שהוא סתם אמר את זה כדאי לחזק את הקשר שלו איתה כי הוא ראה שהיא מתלהבת מזה.
ואז היא ממש התלהבה מזה אז היא חפרה לו עוד מלא עליי ויום למחרת הוא אמר לה שהוא דלוק עליי 7.5 מתוך 10. ואז היא סיפרה לי את זה כמובן וזה היה כשהלכנו בדרך הבייתה יחד עם עוד חברה ובדיוק כשהיא אמרה לי את זה הוא הלך מאחורינו עם הבסטים שלו והם צעקו לי "מה קורה בין (השם שלו) ל(השם שלי)" "איזה חמודים" "מתי אתה מציע לה" וכאלה ואז די ברחנו משם ואז הייתי כבר בטוחה שהוא דלוק עליי ושאין סיכוי שהוא חרא ככ ושהוא אמר לחברים שלו סתם משהו כדאי שהם יצעקו לי את זה. עברו עוד כמה ימים ואז הייתי מסיבה אצל החברה הכי טובה שלו והוא היה שם וחברה שלי וחבר שלו כל הזמן ניסו לגרום לנו לדבר וזה פשוט לא הצליח כי לא היה לנו את האוצץ ואז נכנסתי לסטרס רציני וכמעט הקאתי מלחץ ואז רציתי לדבר איתו והוא הלך ובכיתי מלא כי ידעתי שזהו פיספסתי את ההזדמנות שלי.
יום למחרת חברה שלי אמרה לי שהוא אמר שירד לו הקראש ממני וזהו שם התרסקתי ובכיתי חודשיים... (למרות שלא ידעתי אם זה באמת נכון או שהוא אמר סתם)
אז הגיע החופש הגדול והתחלנו להיפגש חבורה של 4 בנים (שבניהם הקראש) ועוד 4 בנות (כולל אני) והיינו נפגשים יחסית מלא וכל הזמן חברות שלי וחברים שלו היו אומרים שאנחנו מתאימים ואז לאט לאט הם הפסיקו ודי ירד לי ממנו ואז התחילת הלימודים הבנתי שלגמריי זה נגמר ושלא אכפת לי אם הוא באנמת שיקר לי או שסתם פחד אבל שם הכל נגמר וזהו.
חח וואי זה היה כיף להוציא את זה.
התחיל לי קראש על ילד בתחילת שנה שעברה (באותו זמן הייתי בכיתה ז') ואין לי בטחון עצמי בשיט ואני ביישנית אז לא היה לי את האומץ לדבר איתו והוא גם ביישן מאוד אז הוא לא דיבר כמעט עם אף אחד.
ככה הייתי עם הקראש ושמרתי אותו לעצמי כמה חודשיים ואז סיפרתי ל2 חברות ממש ממש טובות שלי עליו ואז משם היו שלושה חודשיים נוראים שהן כל הזמן צעקו לו כל מיני דברים כמו: "(השם שלי) ו(השם שלו) מתי תהיו ביחד" "אתם חמודים" "(השם שלי) דלוקה עליך ומלא מלא כאלה.
אחרי שהתקופה הזאת נגמרה אחת מהחברות שלי שידעו שיש לי קראש עליו הפכה להיות ידידה שלו והיא הייתה מספרת לי שהיא הייתה מנסה לדבר איתו עליי ושאלה אם ישלו קראש עליי וניסתה להכניס אותי לשיחות שלהם וכאלה. (לא ביקשתי ממנה ואין לי מושג אם זה באמת נכון)
ואז היה שבוע אחד שהיא אמרה לי שהוא אמר לה שהוא טיפה דלוק עליי ושהיא לא תספר לי את זה בשום אופן ובכל זאת היא סיפרה לי. ושם לא הייתי בטוחה אם זה באמת אמיתי או שהוא סתם אמר את זה כדאי לחזק את הקשר שלו איתה כי הוא ראה שהיא מתלהבת מזה.
ואז היא ממש התלהבה מזה אז היא חפרה לו עוד מלא עליי ויום למחרת הוא אמר לה שהוא דלוק עליי 7.5 מתוך 10. ואז היא סיפרה לי את זה כמובן וזה היה כשהלכנו בדרך הבייתה יחד עם עוד חברה ובדיוק כשהיא אמרה לי את זה הוא הלך מאחורינו עם הבסטים שלו והם צעקו לי "מה קורה בין (השם שלו) ל(השם שלי)" "איזה חמודים" "מתי אתה מציע לה" וכאלה ואז די ברחנו משם ואז הייתי כבר בטוחה שהוא דלוק עליי ושאין סיכוי שהוא חרא ככ ושהוא אמר לחברים שלו סתם משהו כדאי שהם יצעקו לי את זה. עברו עוד כמה ימים ואז הייתי מסיבה אצל החברה הכי טובה שלו והוא היה שם וחברה שלי וחבר שלו כל הזמן ניסו לגרום לנו לדבר וזה פשוט לא הצליח כי לא היה לנו את האוצץ ואז נכנסתי לסטרס רציני וכמעט הקאתי מלחץ ואז רציתי לדבר איתו והוא הלך ובכיתי מלא כי ידעתי שזהו פיספסתי את ההזדמנות שלי.
יום למחרת חברה שלי אמרה לי שהוא אמר שירד לו הקראש ממני וזהו שם התרסקתי ובכיתי חודשיים... (למרות שלא ידעתי אם זה באמת נכון או שהוא אמר סתם)
אז הגיע החופש הגדול והתחלנו להיפגש חבורה של 4 בנים (שבניהם הקראש) ועוד 4 בנות (כולל אני) והיינו נפגשים יחסית מלא וכל הזמן חברות שלי וחברים שלו היו אומרים שאנחנו מתאימים ואז לאט לאט הם הפסיקו ודי ירד לי ממנו ואז התחילת הלימודים הבנתי שלגמריי זה נגמר ושלא אכפת לי אם הוא באנמת שיקר לי או שסתם פחד אבל שם הכל נגמר וזהו.
חח וואי זה היה כיף להוציא את זה.
אני לא ארחיב בגלל שפרטיות.
אנחנו לומדים ביחד, לא בטוחה לגבי הקשר, התפתח אבל לא יודעת עד כמה.
לא נראה לי שלכיוון הרומנטי
אנחנו לומדים ביחד, לא בטוחה לגבי הקשר, התפתח אבל לא יודעת עד כמה.
לא נראה לי שלכיוון הרומנטי
אנונימית
באותו הנושא: