10 תשובות
אם הוא לא נמשך אלייך (בוודאות), אז כנראה שאין לך סיכוי איתו.
אז אם הוא לא כזה ואת יודעת שהוא לא נמשך לשמנים למה את שואלת. את יודעת מה התשובה.
אם את מרגישה רע עם עצמך תעשי דיאטה, אבל אל תעשי את זה בשבילו תעשי את זה בשביל עצמך.
אז תרזי אם זה מפריע לך
אבל היופי הוא בעיניי המתבונן
זה שאת שמנה אולי מנמיך לך את הסיכויים איתו אבל לא עם כל גבר, תכניסי את זה לראש שלך. את מהממת(: אל תתבאסי
שואל השאלה:
ניסיתי את כל הדיאטות האפשריות,אני תמיד נשברת.
רק מי שכמוני יבין אותי,זה קל להגיד "אז תעשי דיאטה" ....
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא בטוחה שהוא לא כזה,נראה לי כי הוא בחברה כזו.
אנונימית
אז את לא רוצה את זה מספיק. תציבי לעצמך מטרה. אם אין לך כוח רצון את לא תרזי.
אוכל זאת הנאה של שתי שניות, זה לא משתווה לביאוס כשהבגד האהוב עלייך קטן עלייך ואת מונעת מעצמך הרבה בגדים. בכל מקרה זו החלטה שלך.. תחליטי מה יותר חשוב לך. הגוף או האוכל
אז מה מי אמר שאי אפשר לאהוב שמנות(:
חחח בנות לא אוהבות אותי כי אני שחיף כשתגדלי איך לפתור תעזרי לי פליז
אם הוא בדוודאות לא נמשך אז כנראה שלא.. וכמו שכבר אמרו פה, אם זה מפריע לך באופן *כללי* את תמיד יכולה לעשות שינוי.