7 תשובות
זה בסדר
כן מה הבעיה
תשאלי אותה אם זה בסדר מבחינת
xm1
שואל השאלה:
אני בת
אנונימית
בת זוג? או בן זוג?
ואני לא חושבת שתהיה לה בעיה, ואם את עדיין חוששת תשאלי אותה :)
אני בטוחה שלא תהיה לה בעיה ;)
ואגב קעקוע של אינסוף זה קעקוע מושלםם 3>
אנונימית
^מה לא ברור בבת זוג? באמת עכשיו אני לא מבינה למה אחת אמרה שהיא בן ואת כזה לא בטוחה בזה, באמת שמה לא מובן ב*אנונימית* שאמרה ש*היא בת* ויש לה בת זוג
זה לא כזה סיפור גדול זה דבר רגיל לגמרי
אנונימית
אני חושבת שהיא ממש תבין אותך!
למה שהיא תעלב? אני בטוחה שהכל יהיה טוב והיא לא תעלב ואתה והיא תישארו ביחד ולא יקרה שום דבר מיוחד ;) חחח
אנונימית