5 תשובות
לישון ולקוות שאני אבריא.
לאכול ולהשלים שיעורי בית
שב
ארוחה עם המשפחה סבתא ודודים
לקרוא הרבה אצל סבא וסבתא
הם דתיים
אני לא מכירה שם אף אחד
אוף