2 תשובות
אני חושבת שהפרידה היא דווקא לטובתך, אם את כל כך אוהבת אותו ולו לא אכפת מספיק ממך בשביל לעבוד על מערכת היחסים שלכם הוא לא שווה אותך וגם לא את הזמן שלך את יכולה להשיג יותר טוב (והוא נשמע ממש נוראי)
אנונימית
הוא נשמע זבל של בן אדם. לא יצאת מגעילה, היית בת זוג מעולה. הרווח הוא רק שלך.