15 תשובות
כן..
אנונימית
לא
כפרה עליו
כפרה עליו
אני לא חושבת כך. אך את לא היחידה.
יאא גם אניי
באמת שכן וואוו, כאילו העצמות לחיים וזהה
נשבעת שהוא חתיך
הוא חתיךך
לאא...טעמי
איפה אשתו של דודו פארוק תקום עליכם שאתם ככה מדברים על בעלה
תזהרי שאשתו לא תראה את זה... :0
הוא נראה טוב
לא הטעם שלי בכלל.. אבל אני רואה שהרוב פה כן חושבות שהוא נראה טוב אז כנראה שלא רק את
באותו הנושא: