3 תשובות
הכל בסדר! לכולם יגיע הזמן שלהם
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימי
זה בסדר גמור, אין בך משהו חריג.
יש אנשים שקשה להם להתאהב או שלוקח להם זמן.
אתה עוד תמצא מישהי, אל תדאג, אין לחץ.
יש אנשים שקשה להם להתאהב או שלוקח להם זמן.
אתה עוד תמצא מישהי, אל תדאג, אין לחץ.
באותו הנושא: