3 תשובות
הכל בסדר! לכולם יגיע הזמן שלהם
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימי
זה בסדר גמור, אין בך משהו חריג.
יש אנשים שקשה להם להתאהב או שלוקח להם זמן.
אתה עוד תמצא מישהי, אל תדאג, אין לחץ.