8 תשובות
בעד
אני לא כי אז כולם ירמו וירצו שיראו אותם ראשונים
אני בעד,
או שלפחות יהיה אפשרות לתייג מישהו בתגובה
שואל השאלה:
אז אפשר לעשות שרואים תגובה של מישהו ומתחת כתוב שיש נגיד 2 תגובות עליה ואם לוחצים אז רואים, אבל לא ישר
אנונימית
כן צריך שיהיה אפשר לתייג מישהו באמת במקום לרשום כל הזמן "^^^^^^^^^^^^^" לפני תגובה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני חושבת שטיוג זה גם אופציה טובה
אנונימית
שואל השאלה:
אז מי אחרי על לשנות דברים כאלה באתר?
אנונימית