התחברות
הרשמה
למה האתר ריקק? דברו איתי אנשים
5 בספטמבר 2018, 02:38
שעמום
משתמשים
אנשים
3 תשובות
דברי איתי
T
The coolest person ever
אנשים צריכים את שנת היופי שלהם
Beamer Boy
*דיבור*
Black smoke
באותו הנושא:
באתר הזה אני מוצאת אנשים שיכולים להזדהות איתי בכל כך הרבה דברים
הקיר תודות שלי ריקק
אני היחידה שמתביישת לדבר עם אנשים ומחכה שידברו איתי?
תכלסס אין דבר יותר מושך מבנות מסכימים איתי אנשים?
למה אני מפחדת לדבר עם אנשים אבל אם מדברים איתי אני יכולה לדבר איתם שעות?
איך לדעת מתי אנשים רוצים לדבר איתי ומתי אני טו מאץ?
אני מחפש אנשים שירצו להתכתב איתי הרבה במהלך היומיום, לדבר על החיים ושיחות עמוקות ואמיתיות
למה כשיש לי פרופיל של עצמי פתאום מלא אנשים מדברים איתי ונחמדים?
אוףף למה האתר הזה כזה ריקק??!! אני מתגעגעת לסטיפס של 2015 כל כךך
מלא אנשים פה מדברים עם אנשים אחרים מהאתר
מה יכולה להיות סיבה שאנשים לא מרגישים איתי בנוח ומתביישים לדבר איתי?