6 תשובות
ברחוב כן
כן
אם הכוונה לחצי א - מדים מלאים ורק חולצה לא
אז אסור
יכולים להביא לך תלונה על זה
רק אל תעשי את זה בתחנות רכבת או תחנות מרכזיות שבהן יש רסרים ,מצ ונגדים
שואל השאלה:
כן חצי א
אז לא הבנתי מותר או לא? כל אחד עונה אחרת
אנונימית
אסור , מניסיון
אני כמעט קיבלתי תלונה על זה
תשאלי גם מפקדים שלך אם את רוצה