4 תשובות
חס וחלילה שזה יהיה רע..
בית ספר חדש וחברות חדשות זו הזדמנות לפתיחת דף חדש ולהכיר עוד חברות!
בהצלחה :)
בית ספר חדש וחברות חדשות זו הזדמנות לפתיחת דף חדש ולהכיר עוד חברות!
בהצלחה :)
זה דווקא טוב שכולכן חדשות ככה תתחברו מהר יותר
להיפך אולי יהיה לך אפשרות ליצור קשרים חדשים
לפי דעתי זה טוב מאוד כי כשיש לך חברות חדשות את יכולה לשנות את הסגנון שלך כאילו את מה שלא אהבת בעצמך מבחינת אופי ופשוט עופי..על זה ותפתחי לעוד סוגים של חברות..
באותו הנושא: